Архив месяца Апрель, 2018

ПСИХОСОМАТИЧНІ РОЗЛАДИ В ПРАКТИЦІ СІМЕЙНОЇ МЕДИЦИНИ

PUMTS. 2018; 28(1): 81-86. https://doi.org/10.31071/promedosvity2018.01.081 Проведено аналітичний огляд із питань психо­ соматичних розладів у загальній медичній практиці. Звертається увага на необхідність клінічної оцінки сімейними лікарями впливу гострого та хронічного стресу на розвиток таких соматичних захворювань, як бронхіальна астма, виразковий коліт, гіпертонічна хвороба, нейродерміт, ревматоїдний артрит, виразкова хвороба дванадцятипалої кишки, гіпертиреоз. Розглядаються питання щодо ролі стресових […]

ПРОФІЛАКТИКА УСКЛАДНЕНЬ ВАРИКОЗНОЇ ХВОРОБИ НИЖНІХ КІНЦІВОК У ПРАКТИЦІ СІМЕЙНОГО ЛІКАРЯ

PUMTS. 2018; 28(1): 87-91. https://doi.org/10.31071/promedosvity2018.01.087 Харківська медична академія післядипломної освіти Розглянуто проблему діагностики, класифікації варикозної хвороби нижніх кінцівок і про­ філактики її ускладнень. Наведено дані літератури щодо медикаментозного лікування, засто­ сування компресійної терапії та сучасних методів хірургічної корекції венозної гемодинаміки. Детально подано показання та протипоказання, імовірні ускладнення й ефективність кожного методу усунення варикозного синдрому. Визначено, […]

ЗНАЧЕННЯ БІОПСІЇ В ДІАГНОСТИЦІ РАКУ ПРОСТАТИ

PUMTS. 2018; 28(1): 92-96. https://doi.org/10.31071/promedosvity2018.01.092 Останнім часом у США та країнах Європи й Азії значно зросла цінність біопсій тканин із діагностичною метою. Тому важливість результатів біопсії у разі злоякісних новоутворень, зокрема за раку простати, складно переоцінити. Від своєчасності та правильності виконання біопсії залежить прогноз лікування. Ми вважаємо, що біопсія простати під ультразвуковим наведенням є недорогим […]

ДОСВІД ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ ДЛЯ ОПТИМІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ІНОЗЕМНИХ КЛІНІЧНИХ ОРДИНАТОРІВ

PUMTS. 2018; 28(1): 17-20. https://doi.org/10.31071/promedosvity2018.01.017 Харківська медична академія післядипломної освіти Наведено дані щодо підвищення ефективності підготовки іноземних клінічних ординаторів із використанням у навчанні інтерактивних методів, які зумовлюють передачу тим, хто навчається, власне медичної інформації та професійних лікарських умінь, а також мають як «побічні ефекти» навчання навичкам комунікативної та інтегративної роботи. Слухачі навчаються критично мислити, розв’язувати […]

ІНТЕГРАЦІЯ ЗНАНЬ У МЕДИЧНІЙ ОСВІТІ

PUMTS. 2018; 28(1): 13-16. https://doi.org/10.31071/promedosvity2018.01.013 Харківська медична академія післядипломної освіти, Медичний коледж Нині, у час комп’ютерних технологій, все більше постає питання зацікавленості процесом навчання серед молоді. Великий обсяг інформації, відсутність компетентних підручників і систематизації матеріалу потребує розв’язання складної проблеми, як перетворити гігантський масив знань в індивідуальне надбання та знаряддя кожної особистості. Щоб це знання не […]

ШЛЯХ ДОВЖИНОЮ В 95 РОКІВ, ДОСЯГНЕННЯ, ПЕРСПЕКТИВИ ТА НАДІЯ НА ЇХ ЗВЕРШЕННЯ

Висвітлено основні віхи становлення та розвиток Харківської медичної академії після­дипломної освіти за 95 років. Нині це один із потужних відомих у світі вищих закладів України. У структурі академії 72 кафедри, 5 факультетів (терапевтичний, хірургічний, педіатричний, громадського здоров’я, загальної практики — сімейної медицини). В академії діють спеціалізовані вчені ради з захисту докторських дисертацій: педіатрія, медична психологія, […]